torsdag 29. august 2013

Natur i fokus


Kult lys på mårrakvisten! 
George i farta.. 






YES!!! Endelig fikk jeg tatt noen bilder av en øyenstikker.. 
Jeg har prøvd SÅ mange ganger, men de er jo så raske. Ble ikke akkurat de beste
resultatene, men det er et steg på veien!  





Jeg gikk en tur på stien.. Og vips!! Så kom jeg til denne veien. Da var det bare å snu!


Noen er like fornøyde uansett hvordan stien ser ut.



 Gratis spa behandling! :)



 For å lage en montasje (flere bilder i ett) så bruker jeg programmet
Det er gratis og veldig enkelt å bruke!





2 kommentarer:

  1. Flotte bilder du har tatt!! Jeg bruker også Photoscape, men har ikke prøvd alle funksjonene der. Må vel forske litt på det etter hvert.
    God helg til deg! :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! :D Bare å prøve, synes det er mange artige funksjoner der!
    Ha en god helg du også! :)

    SvarSlett

Tusen takk for din kommentar!