onsdag 2. juli 2014

Det var meg, og det var deg (den brannete flua)

Hvor ble det av sommeren?

Jeg savner de varme sommerdagene i juni. Hvor ble de av?
Skulle tro vi var i september alt.. 
Satser på at de kommer tilbake! Inntil da, er det bare å finne frem ullgensern.
I alt pakke kaoset til turen (som det burde vært, men som ikke eksisterer, siden jeg er så treg)
har jeg likevel fått tid til noen fine turer på skauen.

Bilde lånt fra photosight.org
Har fått testa formen, og ikke MINST insektmiddelet!
Jeg har rett og slett blitt oppspist av den berømte brannete flua (se innlegg om verdens beste ukestur
og andre rare klegg lignende skapninger.. Myggen, den er bare befriende i forhold. 
Noen som har noen tips om insektmiddel? Som funker? :)


Georgern og jeg koser oss på Liers høyeste punkt
Hadde det ikke vært for de innpåslitne, KLEGG dyra, hadde det vært helt perfekt!



God, norsk "klappesammen" duger! :)

Nista ble inntatt i superfart, så ikke jeg ble spist helt opp... Heldigvis kom regnet etterhvert!


Garmin Forerunner 310 XT, kan varmt anbefales.. 




Forfriskende gjørmebad!




Crispi Skarven, er desidert de beste fjellstøvlene jeg har hatt. Løp og kjøp! 



Takk for turen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din kommentar!